Selasa, 3 Mac 2009

Request from Mrs Cemerlang & Gemilang

Kay lah, memandang akak dah mati akal nak update blog nie & memandang ader request dari Pn. Cemerlang aka Mrs Norazlina Zainal Abidin tu maka Akak persembahkan cerita2 lama ketika sekolah. Utk kali nie akak update trip kem bina diri kat bagan lalang...best tau..yg penting nyer..bukan jer kiter membina diri...yg lelain pun terbina skali...kih3..ntah aper yg aku mlalut nie...

Lepas post nie pulak, aku nak update laks gambar2 gie rombongan ke Cherating pulak yer. So sehingga itu kiter layanzzzzzzz dulu citer bagan lalang nie. Ina, hang tgok sampai lebam yer.





Akak satu group ngan Abg Rahisham.





Nie pulak group akak berenti makan breakfast





Nie pulak partner kembang setaman aku, Pn. Noriharyantei tauke cup cakes...tp masa tu kitaorg masih lagi kuncup blum lagi kembang macam skrang...hishhh..comel sungguh aku masa nie...sila muntah hijau yer..kih3



Nie lah gambar yang akak suka skali...5 sekawan..masa nie arwah ipah pun ader...dari kiri Ms Moderator aka Ms Azleen Din, Arwah Zalifah, Noraida, Noriharyantei & tuan punyer blog semesti Khairani Abas




Nie masa nak balik...walaupon penat tp kitaorg happy..siap bole nyanyi lagu Malaysia bole sepanjang jalan kau. Iyerlah kan baru balik dari kem bina diri so semangat patriotik masih ader lagi.

4 comments:

Ibu kami berkata...

dh brapa lama arwah ipah tinggalkan kita ye?

khai berkata...

entahlah Ina, aku kan tak tahu dia meninggal, tu pun aleen yg call aku. Tak sempat nak gie ziarah. Aku pun tak tahu dia sakit. tup2 dah meninggal.

khai berkata...

Group2 masa kat Kem Bina Diri tu kan semua campur2..ngan bebudak sekolah lelain. Tp yg dari form 5 sekolah kiter dlm group aku hanya aku & si sham lah..lelain tu budak2 form 4 & budak sekolah lain

Ibu kami berkata...

patut le muka memasing yg lain tu tak dikenali, kalau sek kita mesti kenaiii punya...

tu ler dh 2 org kawan kita dh arwah... reunion kt umah jakpo aritu pun x sempat pegi kalau x sempat le jumpa si hairul tu.