Selasa, 24 Mac 2009

Inai oh Inai

Nie citer sajer2 jer..sebelum nie dah lama teringin nak buat inai macam org kawin2 tue..iyerlah masa akak kawin thn 2001 dulu tader inai paten2 macam nie...paten biasa jer..entah macamaner tetiba teringat ader sorang opismate yg tahu buat inai paten macam nie..dia mak andam for Indian Wedding lah. So dia hanya charge akak murah2 jer.

Teruja akak tgok tangan lepas kena inai..balik rumah akak inai kan pulak tangan akak tiah...seronok betul dia. Dia kata macam nak kawin pulak. Biasalah my douter like me lah..suka melawa.

Tapi my hubby tak suka...dia kata macam tatoo..apalah my hubby nie..nak melawa pun tak leh..so lepas nie tak leh buat lagi..kesayangan hamba tak suka..atleast puas hati dpt buat sekali..tak der lah kempunan. kiter layan jer gambar jari jemari akak nie.



7 comments:

Ibu kami berkata...

sama le mie pun tak suka benda2 cmni so mmg xpenah nk try pun...

mmg suka berinai ke khai? org kata inai ni ikut darah.. kt tgn tu nampak cantik warna terang je..

kalau ina pakai... warna oren pucat je..

aziezd berkata...

kira ok lah tu...tercapai jugak niat ko nak berinai gitu...x leh kat Mama..anak2 lah nanti jd mangsa si Mama utk lepaskan tpt melaramnya...apa lg nie lah masanya nak menggayakan anak dara sorg...

khai berkata...

betul tu ina..opismate yg tolong buat inai nie pun ckp same thing tau..warna inai mmg ikut darah. Aku pakai kejap jer nie..masa lunch aku buat.

khai berkata...

zie, mmg anak dara aku kuat melaram..follow the mother lah..accesory dia lagi banyak dari ibu dia..tak bawak dia masuk kedai Simma tu..bahaya..semua dia nak..sib baik ader sorang jer anak dara

aziezd berkata...

sama lah gan anak dara aku...pantang jumpa kedai aksesori dia yg masuk dulu..kalau x nak belikan pun just beli yg biasa2 je janji dia puas hati...

Destinasiku berkata...

sBB inai dia tk kuar lunch dgn aku

khai berkata...

kui..kui..kui..betul2...pasal inai aku lupa kawan..jgn marah leen