Jumaat, 20 Februari 2009

Kisah Akak Tiah ku Sayang

Eloo..Nama saya NUR FATIHA SYAURAH BN KAMARUZAMAN. Family saya panggil saya Akak Tiah jer. Sebelum nie semua dah baca citer pasal abg Hafiz. Jadi kali nie turn akak pulak bercerita.




Saya lahir pada 24 May 2005 jadi thn nie umur saya genap 4 thn. Setakat nie ibu tak banyak citer pasal kelahiran saya so maksud nyer saya ok jer masa lahir. Sayakan good girl. Betul tak ibu???...see ibu pun angguk2.

Hobi saya sekarang ialah nyanyi sorang2 & dancing..ala macam high school musical tu. Feveret saya tu. Saya jugak suka pakai baju ala2 princes. Cantik gitew.Lagi satu saya suka kalau ibu saya ambik gambar saya.





Oklah..saya dah habis citer dah...tgok jer lah gambar akak ni. Bye bye




Akak Tiah ngan Baby Hariz..sayang baby hariz..muahhhhhh



Nie lah kawan utk Akak Tiah gaduh tp Akak sayang Abg Hafiz jugak



Percaya tak yg Akak Tiah nie suka bergambar. Tgok cedera pun tetap maintain sexy





Akak Tiah lagiii...

2 comments:

Ibu kami berkata...

mana aci abgnyer stori punyer panjang, akaknye pendek je.. jeles lak kang..

khai berkata...

Akak nyer life tak se adventure macam abg.