Jumaat, 23 Januari 2009

Saat-Saat KEGEMILANGAN..hu..huu

Masih lagi dlm mode zaman muda belia...tak yah banyak citer lah yer, hari nie ialah hari layan gambar sedunia..saya menanti komen2 yang bernas dari anda semua..poyo jer statement aku.



Gambar nie di ambil ketika sambutan hari guru sedunia, Gambar nie paling best - bergambar bersama2 ngan guru2 tersayang - Pn Sarimah, Ms Lim & Mrs Yong. aper motif si sharo tu angkat tangan? ade bau..Larikkkzzzzzzz





Minah2 rappers...seperti biasa akak pasti tersepit tengah (adui sakit tu kena impit ngan dek si kembang setaman, lenguh 1 minggu peha akak sib baik tader kecacatan kekal)






dok tunggu bila lah agak nyer nak rasmikan acara makan2 nie.



Akhirnyer... beboy tgah makan dengan penuh nafsu. Lapar tahap gaban tu sbb dok tunggu lama nak rasmikan majlis.




kengkawan hang tgok mata Ms moderator tu, tak lepas2 dok aim kek cokelat si Yanti.

12 comments:

9w2ayn berkata...

wahahaha... klaka giler... gambar muda2 korang... zaman kegemilangan rock kapak..

khai berkata...

ooohhh gelak kan kitaorg yer..

Ibu kami berkata...

sumer masa tu muda2 blaka... masih slim... skrg kebanyakan dah kembang2 belaka.. hahaha... kelakao tgk gambo lama nasib gambo ina takde.. mesti tengah study kt library... perghhh... (ayat nak sedapkan hati)..

golongan bapak2 org cam sham, rizal, yatul, iwan mesti tensen tgk gambo lama... berbeza bangat... khai email gambo2 nih ye..

khai berkata...

ehh ina, aper pulak gambar hang tader..tu gambar ramai2 kat papan hitam tu. Hai takan tak kenal muka sendiri ker???

Ibu kami berkata...

misteri lagi ler khai, nape tak appear.. tapi kt sini ada laks?? haa cepat update.. ni pun lunch karang nak scan gambo lama gak.. tak sabo2 den ni..

khai berkata...

gambar2 nie ader dlm cd..nanti aku burn satu utk kau..actually aku ader banyak gambar lain tp proses utk scan amat malas...besok aku bawak cd tu..nnt bila2 aleen lunch ngan aku..aku kirim kat hang.

khai berkata...

biasalah akak nyer blog mmg sentiasa misteri..

Ibu kami berkata...

niyang rapik dah takde... skrg keliwon lak..

khai berkata...

blog akak ala2 anak betong

9w2ayn berkata...

pembetulan...aku bkn rappers ye tp sorang2nya minah rock dlm 5 Account 1..ROCK 4ever hargh...

khai berkata...

iyer leen...saper leh lupa ke ROCKAN kau tu.....rock kapak..rock gua...segala2 nyer rock

Ibu kami berkata...

rock takpe, jgn mistik