Khamis, 22 Januari 2009

gawat kah????

GAWAT!!!!!, tulah yg sedang dialami oleh company aku, seram sejuk aku bila dengar macam2 rumos pasal nie. Nak kata panic..tak lah panic sangat sebb aku blum dpt rasa impact dari kegawatan nie. Mungkin sbb aku still terima on time & gaji penuh.

Hopely aper yg di rumos2 kan tu tak menjadi kenyataan...kalau tak maka harus lah akak intai2 keje lain.

Abe aku ckp kalau sungguh ader potongan gaji & retrenchment, tak yah lah sedih2..dok jer rumah, jadi surirumah yang setia...bole hantar bibik balik indon. Ohhhhhhhhhh tidak sama sekali...bukan sekarang masa nyer, akak belum ready lagi...nanti2 dulu abe.

Abe, bila lah abe nak dpt Vitamin B nie? tangan akak dah gatal2 nie..

9 comments:

Tanpa Nama berkata...

kt opis ni mmg terasa ada yg dh kena retrenched pun... tawakal je lah..

ikut nasihat abe le khai, jadik wife & ibu mithali, ok ler tu kan... sume abe sponsore nanti ape..tp sbnarnya duduk ghumah lg penat.. betul tak?

khai berkata...

Penattttttttt...tu sudah pasti..mcm lipas kudung even ader bibik pun aku still terjerit2 panggil askar2 aku tu.

Sponser mmg dia sponser tp dia limit kat yg wajib2 jer, habis avtvt bebas aku harus dikurang kan..tak sanggup akak...

Tanpa Nama berkata...

hahaha... tu ler pasal... susah ler nak shoppingkan... tau2 ler org pompuan ni itu xtvt wajib..

cny x gi mana2 ke? buat le laksa tu senang je tutup mata pun boleh buat le khai.

khai berkata...

tu sebb lah avtiviti bebas tu penting utk kesihatan aku.

Poyo lah kau Ina, hang tu expert buat laksa leh lah dok buat tu sambil tutup mata..entah2 bole mop rumah skali kot..punyer hebat..hang kan ibu cemerlang, gemilang & tak terbilang

Tanpa Nama berkata...

tau tak perrrrrr...

Destinasiku berkata...

orait pe jd surirumah abe ada bg upah...lain ler akak nie single kena lg independent

khai berkata...

dah aku bilang dia bagi yg wajib2 jer..yg sunat2 dia mintak dilupuskan sama skali...maner bole dong

Ibu kami berkata...

ya betul tu bukkk.. mana boleh dong..lagi le ibuk itu tinggi maintenance nyaaa tak gitu bukk?

khai berkata...

biasalah ..balak cengal bermutu tinggi..maintenance pun kena tinggi..